ΒΡΑΔΙΝΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

Τις τελευταίες βρίσκομαι σε μια ιδιαίτερη ανησυχία. Πολλές αρνητικές σκέψεις κυβερνούν το μυαλό μου. Το ηφαίστειο των συναισθημάτων μου έτοιμο να εκραγεί. Δεν μου αρέσει η ρουτίνα που με περικλείει. Αισθάνομαι ότι με μαραζώνει, με ναρκώνει, με υπνωτίζει. Ο αέρας με πνίγει, οι δυσκολίες που συναντώ με αγχώνουν.

Επίσης, τον τελευταίο καιρό παρατηρώ στον εαυτό μου μια αδράνεια. Κυριολεκτικά: Έχω αμελήσει το σώμα μου, καθώς δεν γυμνάζομαι πλέον τόσο τακτικά, ούτε ακολουθώ σωστή και υγιεινή διατροφή. Πολλά βράδια πίνω -ας όψεται η μεγάλη αδυναμία που έχω στο κόκκινο κρασί-και ξυπνάω με πονοκέφαλο και χωρίς καμία όρεξη για τη νέα μέρα που έχει ξημερώσει. Βέβαια, αισθάνομαι αδρανής και μεταφορικά: Το πηγάδι της φαντασίας και της ζωντάνιας έχει στερέψει. Στείρος από ιδέες και δημιουργικότητα, κάθομαι όλη μέρα μπροστά από ένα χαζό κουτί που το λένε laptop πίνοντας 2-3 καφέδες καθημερινά. Δεν μπορώ πια να με βλέπω έτσι!!

Λέω να σηκωθώ ξανά και να συνεχίσω. Οι στόχοι μου είναι εκεί. Μπορεί το τόξο μου να έσπασε και τα βέλη μου να χάθηκαν σε στόχους-ψευδαισθήσεις, αλλά οι στόχοι μου είναι εκεί έξω. Γιατί όμως ρε γαμώτο πάντα αδειάζω τη φαρέτρα με στόχους εφήμερους και φανταστικούς; Γράφω και δεν καταλαβαίνω ακόμα το λόγο που το κάνω. Κάπως θέλω να ξεσπάσω και εγώ και να ξεφύγω μιλώντας σε κάποιον που δεν θα μου απαντάει. Απλά θα με ακούει. Τελικά, επειδή όλοι είχαν μια απάντηση -οι άνθρωποι πάντα έχουν κάτι να σου πουν, όταν βρίσκεσαι αδύναμος, γιατί τους αρέσει να κάνουν υποδείξεις και προτείνουν λύσεις- αποφάσισα να μη μιλήσω σε κανέναν άλλον και να γράψω.  Και στην τελική, αμφιβάλλω αν οι ίδιοι κάνουν όσα λένε κουνώντας το δάχτυλο στους άλλους.

Ήδη έχω ένα μικρό μπλοκάκι στο κομοδίνο μου και στην πρώτη του σελίδα γράφει: Στόχοι του μήνα. Θα με βοηθήσει να υπενθυμίσω στον εαυτό μου τι έχω να κάνω. Ευτυχώς, έχω πολλές υποχρεώσεις και λέω ευτυχώς, καθώς θέλοντας και μη θα σηκωθώ από το λήθαργο και θα δραστηριοποιηθώ. Μπορεί όλα δείχνουν δύσκολα και στραβά, όμως ξέρω μέσα μου πως θα τα καταφέρω. Δεν μου αρέσει η αποτυχία και ειδικότερα η ατυχία χωρίς προσπάθεια. Έχε πίστη στα όνειρά σου! Δεν πρέπει να το ξεχάσω αυτό.

Καιρός για νέα αρχή λοιπόν με ψηλά το κεφάλι σε κάθε δυσκολία. Τέλος παραληρήματος. Ώρα για ξεκούραση. Αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα και σκέφτομαι να μην ξυπνήσω γκρινιάζοντας.

University Of Alaska Fairbanks GIF - Find & Share on GIPHY

 

Σχολιάστε

